lørdag 12. juni 2010

Kontoret (delvis) ferdig

Vi droppet å gjøre noe med gulvet og døra i denne omgang. Planen var/er å pusse gulvet og så male det, men det blir senere. Veggene ble ikke akkurat slik vi hadde trodd/håpt på, men det ble ikke så galt alikevel. Vi hadde aldri prøvd panel-lakk tidligere, så det var verdt et forsøk.
En arbeidspult/bord er på plass og noen hyller, planen er å sette opp et lignende bord + en slappe-av-stol i hjørnet.

Her er noen (dårlige) bilder av kontoret:




Til slutt så har vi et par bilder fra det rommet som skal bli lekerom for Iver og Emrik. Først et bilde fra hvordan det så ut før vi flytta inn:



Taket grunnet (gikk med 2.5l grunning):


Veggene grunnet (gikk med 5l grunning, tørr panel gitt..):


Ja, det blir grønt... veeeldig grønt:


Skal legge opp noen nye bilder fra lekerommet i løpet av helga.

1 kommentar:

  1. Hei hei familien Pedersen!!!
    Ser du har byttet etternavn, Line, så koselig!!!
    Og så så kjekt med blogg, dere er jammen meg fantasifulle! Håper dere legger ut masse bilder, slik at jeg liksom "kjenner" huset når jeg kommer på besøk ;-)
    Dere har virkelig stått på med oppussingen, ser veldig bra ut, ikke visste jeg at familien Pedersen var slike dyktige håndtverkere ;-) Stå på!!
    Hils alle gutta Line, jeg savner deg her i byen, håper du tar turen innover snart ;-)
    Stor klem fra Silje

    SvarSlett